Pár mondatban a Suzuki Swift alufelniről

Suzuki Swift alufelni

Az alumínium keréktárcsák esetében gyakran emlegetett téma a súly. Például sokan kérdezik, hogy a Suzuki Swift alufelni valóban nagy hatással van-e a kocsi teljesítményére? Ténylegesen sokat számít az, ha például kerekenként 5 kilogrammal is kevesebbet nyom a kocsi? A kérdésekre a választ az áttételi és forgási energiában kell keresni, ugyanis a kerék előre halad és mindig forog, tehát ez a két tényező is roppant fontos szerepet játszik a súlyt illetően. Nem szabad megfeledkezni a gyakran hangoztatott rugózatlan tömegről sem. Ez a gépjármű olyan része, amely az úttest hullámzását követi. Az 1 kg rugózatlan tömegelőny több kilogrammnyi rugózott tömegnek felel meg. Ha mondjuk a nyári gumi és profi Suzuki Swift alufelni kombóról van szó, akkor a teljesítmény optimalizálásához először is járműve rugózatlan tömegét kell a lehető leginkább lecsökkenteni. Ennek hála aztán biztosan javul majd a gyorsulás, fékezés, úttartás és a vezetési érzet is. Sőt, sokszor még a fogyasztás is csökken. Ezen előnyök visznek rá rengeteg mindenkit, hogy a Suzuki Swift alufelni mellett döntsenek. Persze nem csupán nyári teljesítmény van, hanem téli is. Ennek az optimalizálásához a tapadás a lényeg. Jobb, ha a kerekek nehezebbek, mert ezzel javítható a tapadási képesség és az úttartás, hiszen a kerék és a talaj közti kapcsolati erő megnő. A Suzuki Swift alufelni helyett, ekkor jobb választás az acél- vagy lemeztárcsa. Ezért is van az, hogy télen a lemez Volkswagen felni a keresettebb, nem pedig az alumínium fajta. A Volkswagen felni esetében érdemes közelebbről megvizsgálni a gyorsulást és a fékezést. Minél nehezebb a kerék, annál nagyobb erő szükséges a megmozdításához és a lefékezéséhez. Például az acél Volkswagen felni és a gumi kombináció nehezebb kereket eredményez, ami magasabb motornyomatékot igényel, lassítva a gyorsulást. Nyilvánvalóan ez pont így van fordított esetben is. A Volkswagen felni felszerelését követően, a fogyasztás is rengeteg mindenkit érdekel. Az autó üzemanyag-fogyasztása részben attól függ, hogy gyorsításhoz mekkora energiát kell kifejtenie a motornak.